18 Mars, 2014 säsong

DATUM: 2014-03-18 | TID: 18:00:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
 
 
 
Idag hände nått sjukt.
Vi va ute och lekte med grannbarnen då min telefon ringde med ett 08 nr.
Jaha tänkte jag...
Tänkte först inte svara men sen lyfte jag på luren:
- Hej det är Mariah.
- Ja hej, jag heter ***** och ringer från Tv3 och Ensam mamma söker.
Vi har fått in en ansökan här ifrån dig..
(Det var dock inte jag utan min fina vän Mette som skickat in den)
 
Sen började vi prata på, fick berätta mer om mig själv, hur jag tänker och känner inför detta och om jag skulle vilja medverka i årets säsong.....
 
Kort och gott, sammanfattat...
 
Tack och hej leverpastej
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aroundimages.se

Hittade felet. Du har lagt upp olika kodtyper i table koden. Du kan se här --> http://www.w3schools.com/html/html_tables.asp hur man ska bygga upp table koder för att de ska stämma :)

Kram och lycka till!

2014-03-19 @ 10:28:22
URL: http://aroundimages.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0