1 Maj, Kommentaren (Y)

DATUM: 2014-05-01 | TID: 22:07:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Har fått en sån fantastisk och underbar kommentar av en person.
Det finns anledning till att publicera den här offentligt på min blogg, så här kommer den.
 
"Du eller Ni som hänger ut mitt barnbarn och hennes mamma på nätet borde skämmas. Ni har ingen aning om sanningen i min sons och deras korta förhållande, Ni eller Du har också mage att utelämna mitt barnbarns namn. Kvinnan i fråga är en fantastisk ensamstående mamma som pluggar och jobbar, har ett välskött hem, tar mycket väl hand om sitt barn, har god ekonomi och dessutom har hon klarat det på egen hand. Men när hon och min son försöker bygga upp en bra relation för barnets bästa försöker Någon eller Några att sabotera detta. Jag kommer med näbbar och klor att ta reda på vem eller vilka som utsätter barn och föräldrar för detta. Undrar om Du eller Ni är förälder själva, i så fall är det skrämmande att man sysselsätter sig med att psykiskt utsätta andra människor för det här och dessutom uppmana mamman att söka vård. Du eller Ni kanske borde tänka efter om det är friskt att det Ni eller Du själva sysselsätter er med. Nätet är det största skit som finns men vissa människor missbrukar det. Det värsta är också att du eller ni blandar in barn och använder dom som vapen. Jag överväger att polisanmäla detta för att ta reda på vem som sysslar med sånt här. 

/ Barnets farmor."
 
 
Tror inte att jag behöver säga/skriva mer än detta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0