7 Januari, Lillan blir 4 år

DATUM: 2014-01-07 | TID: 21:19:00 | KATEGORI: Barnartiklar & Kläder | 0 Kommentarer
Idag har jag klickat hem lillans födelsedagspresenter från mig till henne.
Jag satt först och funderade på vad jag skulle hitta på, men sen släppte det och det blev 7 saker.
1 av föremålen är denna:
 
 
Så bedårande, så klart mammas prinsessa ska ha en dockvagn som "tillhör" en prinsessa och som är rosa? ;) 
Hon har en dockvagn redan som verkligen är jättefin, men den har vi haft ute så har tänkt att den får vara en dockvagn som man har utomhus, hemma hos mamma och pappa eller på landet, medans denna får bli en vagn som man har inomhus + att man kan ha sittläge i denna också.
 
Tror hon kommer bli nöjd =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0