5 Januari, Välförtjänt sovmorgon med mys

DATUM: 2014-01-05 | TID: 12:50:30 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag tog lillan och jag sovmorgon till 9, sen låg vi kvar i sängen till 11, lillan spelade på min mobil och jag vilade ögonen mellan varven.

Det hela blev ju inte sämre när lillan säger: - Mamma, jag älskar dig jätte mycket.
Vadå att mammahjärtat smälter? <3
Min gosunge!
 
Hon sitter just nu i duschen och leker, själv ska jag bädda och diska innan maten ska sättas på.
Lillan har idag beställt pyttipanna och ikväll korv med bröd.
Idag blir det alltså inte många knop här hemma, bara massa mys med film, lek och spel.
Vi måste ju ladda inför vardagen som drar igång på tisdag med förskola och plugg.
 
Hur ser er söndag ut? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0