5 Januari, Cornelias framsteg

DATUM: 2014-01-05 | TID: 19:02:00 | KATEGORI: Cornelias framsteg | 0 Kommentarer
Nu ikväll har lillan och jag byggt hus av lego, hon ville att vi skulle bo där i.
Men hon kom fram till att det var lite för litet för oss så Hello Kitty fick bo där i stället.
 
 
I morgon skulle vi bygga en tågbana till huset så Hello Kitty kan gå på bio.
Mammas SÖTNOS!
 
Nu har jag nattat barn 1
 
 
Men även nattat barn 2
 
 
Och till min förvåning kommer lillan och säger detta till mig ikväll:
 
Cornelia: Jag vill inte ha napp och snuttefilt, jag har slutat med det....
Jag: Vad sa du? 
Cornelia: Jag vill inte ha napp och snuttefilt, jag har slutat med det....
Jag: Jaha, okej, godnatt älskling *puss och kram*
 
Nu ligger hon där inne utan napp, men snuttfilten ville hon till slut ha så det fick hon självklart ha.
Nu får vi se hur det går med nappen.
Återkommer med resultatet senare eller i morgon.
 
 
Edit:
Lillan sover nu och hon somnade utan napp, så nu har jag plockat undan napparna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0