4 Januari, Hörde jag ordet tenta?

DATUM: 2014-01-04 | TID: 22:53:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, jag skulle plugga, hmm
Inte lätt när man inte har den energi man borde, man är helt slutkörd efter dagar med en trotsig liten tjej, för oj vilken trots hon är i nu samt att hon inte alls vill komma i säng som hon brukar utan ska krångla in i det sista. Visst hon och jag har fått sovmorgon varje dag nu till halv 10-10, men denna persiod tar på krafterna. 
Det är tur man älskar sina barn ändå, för jag älskar min dotter till månen och tillbaka tusen gånger om, även om hon just nu är i en period som inte är att leka med.
Ja! Jag skulle klara denna vecka själv med tenta och bara plugg på kvällarna, men vafan jag är helt slut.....
Jag har skrivit rubrikerna och en rad på tentan och den ska bli totalt 5-6 sidor och ska in på onsdag, önska mig lycka till...*gråten sitter i halsen av trötthet*
Det hela gör ju inte saken bättre att mitt/mina knä/n f*ckar upp min vardag och pissar på den just nu. *Smärta!*
Ibland vill jag bara lägga mig ner och skrika när knät pulserar och låser sig när jag sitter ner och ska ställa mig upp, dra åt helvete knähelvete! 
Jag var ju hos läkarna och på sjukhuset i Norrköping men dom hittade inget på röntgen sa dom...Jo men tjena, kyss mig i arslet, detta ska då vara normalt? *Pffft*
Kanske skulle ta min sista starka tablett som jag fick efter operation *Ironi*, någon som vill operera?
Jag betalar bra, en kaffe? ; ) 
 
 
Ne nu ska jag dra mig i håret och skriva klart punkt 1, ska i alla fall vara i säng till senast 1 har jag sagt...
Go, Go, Go!
Jag klarar detta, har jag gjort det tills nu ska jag fan klara 1 år till.....
 
 
 


 
 
[Lösenordsskyddat inlägg]
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0