27 Januari, 20 saker du inte visste om mig

DATUM: 2014-01-27 | TID: 09:29:56 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
 1. Jag sög på tummen länge.
 2. Får jag inte sova mina 8 timmar och är trött på morgonen så "kräks" jag.
 3. Har funderat på om det är förskollärare jag verkligen vill arbeta med hela mitt liv.
 4. Första gången jag åkte skidor tog det mig 1 timme att komma ner för barnbacken, men nu kör ja på *asg*
 5. Jag dammsuger varje/varannan dag, hatar att gå på smutsiga golv.
 6. Jag kan inte leva utan musik, lyssnar på musik vart jag än är.
 7. Jag sover alltid med ett täcke mellan knäna.
 8. Jag önskar ibland att jag gjort andra val i livet. (Ja, det gäller ju inte mitt barn då så klart)
 9. Jag arbetade på 2 jobb under en tid på gymnasiet, kunde arbeta på båda jobben under en och samma dag.
10. Hemligt *fniss*
11. Jag har sällan barnvakt och egen tid, jag skaffade inte barn för att få egen tid. (får min tid när barnet sover)
12. Jag har gjort 2 bröstförminskningar, men är missnöjd med den sista.
13. Jag är ordningsam och har alltid rent och fint hemma.
14. Jag sökte in till skidlärarutbildningen i Orsa och fick komma på info/Intervju men kom tyvärr inte med p.g.a många sökande.
15. Jag är verkligen inte en morgonmänniska.
16. Det var min graviditet som gjorde att jag började dricka kaffe.
17. Jag har bott hemifrån i snart 9 år.
18. Jag har haft 8 barnvagnar till mitt barn.
19. Jag är väldigt försiktig med att lita på människor, och bara för att jag kan "visa" att jag litar på dom så betyder det inte att jag alltid gör det.
20. Jag saknar min kropp:
 
 
(Japp det är jag, men har bara redigerat dit stjärnorna för att se hur min framtida tatuering ska se ut)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0