27 Januari, 20 fakta om mig

DATUM: 2014-01-27 | TID: 00:41:02 | KATEGORI: Blogglistor | 2 Kommentarer
 1. Jag har flyttat 8 gånger.
 2. Jag blev mamma redan vid 21 års ålder.
 3. Jag bär alltid med mig min telefon, fast har inte alltid ljudet på.
 4. Jag föredrar en hemmakväll före en utekväll.
 5. Jag flyttade hemmifrån när jag var 16 år.
 6. Jag läser till förskollärare.
 7. Jag saknar en person väldigt mycket.
 8. Jag bevarar många hemligheter.
 9. Jag ska byta efternamn.
10. Jag önskar ibland att vardagen var annorlunda.
11. Jag bor i en lägenhet på 79 kvm.
12. Jag planerar att ta körkort efter avslutade studier.
13. Jag har en Samsung galexy Note II med 3 abonnemang, men avskyr båda!
14. Jag äger en systemkamera.
15. Jag har en blogg som jag designar om ofta.
16. Jag har dansat sen jag gick i 4an.
17. Jag älskar mitt barn mer än något annat i världen.
18. Jag älskar snö och skidåkning.
19. Jag älskar ljusen från party light.
20. Jag trivs inte i denna kommun och kommer att flytta efter avslutade studier.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aroundimages.se

Ska också göra en sådan lista, det är ju kul att läsa sådana :)
Var ska du flytta efter studierna, om du har bestämt dig än? :)

Svar: Ja verkligen, ska göra en nu med 20 saker ni inte visste om mig.Nja, vet inte riktigt, har kollat på arbetsförmedlingen vart det finns störst chans till jobb och några platser där det finns mkt jobb inom förskolläraryrket är: Norrköping/Sthlm/Linköping/Jönköping/Borlänge/Göteborg/Nyköping/Örebro.
Men Göteborg och Jönköping går bort och sthlm. Jag funderar på Borlänge, men hoppas att det blir fler jobb i Sälen. Annars blir det att flytta hem till Åtvidaberg/Linköping eller Norrköping.=)
Mariah Johansson

2014-01-27 @ 06:49:40
URL: http://aroundimages.se
Postat av: Aroundimages.se

Ja det är verkligen inte lätt att få jobb nu för tiden. Vet själv när jag bor i en hal taskig stad med lite att välja mellan :/ Och flytt är inte aktuellt för mig då jag har en dotter som bor växelvis hos sin pappa.

Svar: Ja, det är ju småstäderna som är svårare med jobb tyvärr :(Dock vill jag inte bo i för stora städer heller, ska jag flytta måste jag göra det efter avslutade studier innan lillan börjar i skolan.
Mariah Johansson

2014-01-27 @ 09:16:06
URL: http://aroundimages.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0