2 Januari, Julklappar + Födelsedagspresenter

DATUM: 2014-01-02 | TID: 17:26:00 | KATEGORI: Hemma hos oss | 0 Kommentarer
Nu är julen bortplockad och Julklappar + Födelsedagspresenter är uppsatta och flamplockade, lite nytt och fräscht i lägenheten.
 
Här är resultatet
 
Nya gardiner som jag fick av mormor i tidig födelsedagspresent
 
Lampan jag fick i julklapp av min bror
 
Mikron jag fick av Mamma, pappa och mormor i julklapp
 
Förvaringsburkarna i glas jag vann under paketspelet
 
 
 

I söndags åkte jag och min bror till Thea och Marcus för att hälsa på dom och bebismysa lite.
Jag hade köpt presenter till barnen då lillan fick presenter när hon föddes, barnen är dock över halvåret nu.
Cornelia fick en present av dom med, tack tack ! :
 
 
Barnen var så mysiga och så söta, det är tvillingar i fall ni undrar varför jag skriver barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0