10 Januari, Dockvagnen

DATUM: 2014-01-10 | TID: 15:26:10 | KATEGORI: Barnartiklar & Kläder | 0 Kommentarer
Idag kom lillan födelsedagspresenter, hon får dockvagnen idag så det inte blir för mkt när hon fyller år.
Har även skickat önskelistan till mamma med 3 föremål som skulle passa lillan perfekt =) 
 
Ska bli kul att se lillans min när hon går in i mitt sovrum och ser vagnen, så jag ska faktiskt gå och hämta henne nu. Skulle pluggat idag men har inte orkat, så jag ska sätta mig ikväll med båda texterna som jag ska opponera.
 
Btw, folk med dålig attityd, usch vad jag inte tål sånt!
Ne sånt folk vill man ha så lite som möjligt att göra med, och trevlig är något jag inte kommer att vara, kort och svara på tilltal blir det annars tack och adjö!
 
Ne, nu ska jag hämta hem min prinsessa.
Har även fixat barnvakt till den helgen jag som jag fyller 25.
Jag har nu planerat att ha en lugn helg för mig själv, ska sova tills jag vaknar, åka till stan och shoppa och bara njuta av egentid.
Ska inte lyfta ett finger. 
 
 
Vad ska ni hitta på i helgen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0