6 Januari, Magsjuka

DATUM: 2014-02-06 | TID: 23:58:35 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag var lillan tillbaka på förskolan efter magsjukan som kom på besök, märkte dock inte nått på henne då hon va pigg, men man känner på lukten att det är magsjuka och barn kan vara pigga när dom är magsjuka har jag fått höra. Men jag lyckades ju spy jag med, men tror det har att göra med att jag fick ta hand om de (japp, jag är mkt känslig för kräks). Men både lillan och jag var pigga dagen efter, dock va jag väldigt trött och slut framåt em.
Men nu är vi på benen i vår vardag igen och jag ska till skolan i morgon.

I morgon är det äntligen helg, lr ja jag har ju haft helg hela veckan ;) 
I helgen blir det nog lugnt, ska mysa med lillan och ha vårat mellomys som vi har varje år när det är mello på tv.
Ska även fixa klart min blogg om jag orkar, men måste göra de nu innan ps går ut.
Men men, nu ska jag fixa maten tills i morgon och lägga upp i lådor, här har ni min matlåda som får följa med till skolan i morgon:
 
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0