25 Februari, Blogglista

DATUM: 2014-02-25 | TID: 00:08:12 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött.
Favoritgodis: Inget speciellt just nu.
Är det nåt du absolut inte äter: Gös.
Kläder just nu: Underkläder.
Musik just nu: Melodifestivalen 2014.
Vad sa du senast: Sov så gott! Mamma älskar dig till månen och tillbaka tusen gånger om.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, kanske 1900 talet.
Fisk eller badkruka: Fisk.
Längd och vikt: 173cm och jag äger ingen rättvis våg :P
Hur många kuddar sover du med: 6 st.
Favoritväder: Tunikor och leegings.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Cornelia, mat och leksaker till lillan.
Spelar du nåt instrument: Nejnej!
Morgon- eller nattmänniska: Dagsmänniska. Är både morgontrött och kvällstrött.
Sparare eller slösare: Slösare tyvär, men ska börja spara.
Vem är viktigast för dig: Min dotter <3
Bästa film: Titanic.
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Japp.
Tror du på mirakel: Ja det är klart =)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, mer att det är ödet som bestämmer ;)
Hur många barn har du, vill du ha: Jag har ett barn och vill ev ha 1-2 till.
Bio eller promenad: Båda beroende på väder.
Är du kittlig: Ja, på många ställen.
Snarkar du? Nja till och från vad jag hört.
Stjärntecken? Vattenman.
Rädd för insekter? Nja gillar dom inte!
Äckligaste insekten: Spindel!!
Största svaghet: För snäll.
Det här är jag bra på: Fotografera har jag fått höra att jag är bra på.
Bästa bok? Länge sen jag läste frivilligt.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Spola tilbaka tiden.
Vad vill du jobba som? Förskollärare.
Chips, morötter eller godis? Morötter med dipp.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Min blogg är som min dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har och har tatuering och har en till planerad och piercingar.
Var nånstans? Jag har tatueringen på axeln, piercingarna kommer komma i tungan och på underarmen.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat, men saker ska få ligga framme och när man har barn så kan de inte var för välstädat.
Gungar du på stolen? Har slutat med det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja egentligen , varför inte, älskar utmaningar!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur många syskon har du? 1 bror.
Vad är du mest rädd för? Spindlar.
Är du rädd för blod? Nae inte rädd, men kan inte se sår med mycket blod.
Saltar du på maten? Ja när jag lagar till maten
Gillar du att sjunga? Det kan ja inte påstå
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och Fritid, jag gillar barn.
Anser du att du är stark? Är ju inte klen
Brukar du sola? Japp, men inte solarium.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner ;P
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Båda.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0