24 Februari, Måndag, en ny vecka.

DATUM: 2014-02-24 | TID: 23:18:53 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag rullade vardagen på igen som vanligt, lillan skulle till förskolan och jag skulle hem för att städa/plugga.
Dock orkade jag inte städa utan somnade i 1 tim i stället och pluggade de andra timmarna innan det var dags för att hämta hem hjärtat igen <3

När jag hade lämnat lillan passade jag på att svänga in på min nya praktik för att boka in en intervju som vi ska hålla nästa vecka. Men eftersom att det blir andra planer nästa vecka som gör att vi blir lediga på fredagen så måste jag hålla i min intervju på onsdagen i stället så att min grupp kan använda sig utav mitt maretial under rapportskrivningen på fredagen. Praktiken verkar kanon, lika så min handledare. *tummen upp*
 
Annars har det varit en lugn dag med diverse sysslor som måste göras, och som ensamstående fixar jag detta kanon ^^, Med planering går vår vardag ihop med både hem, skola, barn, vänner och familj.
Denna vecka har jag skola under tisdag och fredag, men blir hemma imorgon tyvärr.
Men ska se om jag kan orka mig till en städning då jag börjar äcklas av allt damm som jag ser på dessa hyllor *urk* Och vill gärna hinna städa innan min mamma kommer hit i helgen för massa bus och mys med bakning.
 
Fick hem alla reklam för denna vecka (som vanligt på måndagar), i Matöppet har dom erbjudande gällande blöjor med bamse på för 80:- så dom ska jag springa ner för att köpa i morgon också. Och köper man 2 paket får man 1 biobiljett till Bamse, fast jag skiter i den då vi ska på bio nästa helg för att se den nya Tingeling.
Men dessa erbjudanden denna vecka passar bra då jag och mamma ska storhandla på fredag em, måste även hitta ett fodrat regnställ till lillan som hon kan ha på förskolan, lager 157 kanske?
Någon som har tips på billiga regnställ som är fodrade? 
Rosa, rött eller lila och inte mer än 300:-
 
Men nu ska jag ta och krypa ner bredvid mitt hjärta som har beställt sällskap av mig i natt.
Hoppas ni haft en bra start på en ny vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0