22 Februari, Lördagsmys

DATUM: 2014-02-22 | TID: 16:17:31 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag tog lillan och jag en välförtjänt sovmorgon och mitt hjärta har varit duktig och sovit i sin säng hela natten.
Hon kom in till mig vid 8 och vi somnade om i min säng.
Strax efter lunch tog vi på oss kläder och tog oss en lång promenad med dockvagnen + skrållan (Dockan).
Vi passade även på att ta en sväng förbi godishuset för att köpa massa mys till ikväll.
Så nu ska vi ha pizzamys med hemmagjord pizza framför peter pan och ikväll blir det Cola och godis framför Melodifestivalen. Vilka håller ni på ikväll?
 
Här håller vi på Anton, I.D.A, Alcazar, Janet och Linda.
 
Men nu är maten klar och vi ska mysa upp oss i soffan framför filmen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0