2 Februari, Måndag i morgon

DATUM: 2014-02-03 | TID: 00:04:48 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
I morgon är det vardag igen och det är dags för skola.
Jag börjar inte förrän kl 12, men måste ta tidiga bussen ändå för ska göra lite ärenden på stan och ska även hinna med ett besök på sjukhuset. I morgon har vi föreläsning mellan 12-17, men tänker INTE stanna kvar till 17 utan har bestämt mig för att gå så ja hinner med bussen hem vid 16, vill inte ha en lång dag för lillan på förskolan i onödan.
 
Men innan skolan och sjukhuset i morgon tänkte jag förhoppningsvis hitta något snyggt åt mig på H&M, och ska även hinna handla på Willys innan skolan med. (Börjar om i morgon med min kamp om att få kroppen i den form den var innan graviditeten, ner till -62 ska jag, peppa peppa) Så måste handla mer grädde m.m i morgon + lite annan mat till lillan, nej hon ska inte äta samma mat som jag för jag tänker inte låta mitt barn banta, hon ska få äta pasta precis som vanligt och köra de matvanor som vi alltid haft.
 
Så från och med i morgon kommer det att bli 1-1,5 tim träning här hemma på motionscykeln, hoppa hopprep och köra styrka. Go Go Go, nu Jävlar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0