2 Februari, Lampa till barnrum

DATUM: 2014-02-02 | TID: 23:46:26 | KATEGORI: Bakning, Mat & Recept | 0 Kommentarer
Jag har nu fixat i lillans rum och satt in den nya möbeln, resultatet blev kanon:
 
 
Mer bilder kommer i morgon, men här har ni hur det ser ut nu.
Älskar den nya förvaringsmöbeln och 2 rosa lådor är påväg hem så ska jag ev byta ut dom vita och gröna.
 
Jag har även klickat hem en nya lampa till lillans fönster som kommer bli så fin i hennes rum, den kommer från lekmer.se och kostar 199:-
 
 
Jag hittade en rosa med ugglor (love) men den var slut så fick bli denna i stället då den var riktigt söt den med.
Är rätt sugen på att byta ut hennes bord och storlar mot detta som finns på Ikea.se
 
 
Hon önskar sig de när hon fyller år ;) *fniss*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0