19 Februari, Award

DATUM: 2014-02-19 | TID: 00:28:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
Jag fick en rolig award av min fina vän Linda, ni hittar hennes blogg {Här}.
Tack fina du, nu har jag något att göra och ska sätta mig ner för att svara på dessa fårgor.
Och när jag är färdig kommer jag att skicka denna award vidare.
 

Så här fungerar det:
- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig
- Skriv 11 random fakta om dig själv.
- Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.



1. 
Jag är född den 2a februari 1989, jag föddes på BB i Norrköping.
2. Jag flyttade hemifrån när jag var 16 och har bott hemifrån sen dess.
3. Jag älskar att åka skidor och min dröm är att köpa en stunga i sälen, även min dotter börjar komma in på skidomårdet och vill åka skidor.
4. Jag arbetade vid sidan om mina studier under hela min gymnasieperiod. Jag arbetade då på kvällar helger och lov.
5. Jag läser nu till förskollärare och harklarat av 2.5 år samtidigt som jag är ensamstående mamma på heltid. Jag har nu mindre än 1 år kvar av mina studier.
6. Jag älskar att fotografera och har både drömmar och planer på att i framtiden starta eget vid sidan om mitt vardagliga arbete.
7. Jag älskar att shoppa, men då inte till mig själv utan till min dotter, barnkläder är kärlek ;) *ler*
8. Jag älskar filmen Titanic och skulle kunna se den om och om igen utan att ens tröttna på den.
9. Jag har en lillebror som betyder mkt för mig, och även min mamma och pappa.
10. Jag har en dotter som är född 100304 och jag älskar henne över allt annat och sätter alltid henne först.
11. Jag vill tatuera mig och vet vad jag vill göra, nu är det bara pengarna som ska in.



1. Vad är det bästa du vet? 
Det bästa jag vet är helt klart min dotter, efter det kommer min familj och mina vänner på en delad 2a plats.
2. Vad är ditt sämsta köp någonsin?
Mitt sämsta köp måste vara min mobil och mitt abonnemang hos skit 3.
3. Vilket är ditt bästa köp?
Helt klart Emmaljunga vagnen vi hade och även min systemkamera, Nikon D5100.
4. Vad gillar du att göra på din fritid?
Spendera min tid med min dotter, nära och kära, samt att fotografera.
5. Vad är din favoritmat?
Min favorit mat är köttfärsfylld paprika med tzatziki.
6. Om du fick välja vad du fick göra under en hel dag, inga begränsningar - vad skulle det vara då?
Då skulle jag ta min dotter till Kolmårdens djurpark och sen avsluta em och kvällen i Sthlm med tivoli och en natt på hotell, bara hon och jag.
7. Vad gillar du mest med dig själv?
Oj, min kreativa sida samt mina ögon och mina vader *muskler ;)*
8. Bästa inredningsprylen du har hemma?
Min kökslampa i fönstret och de passande krukorna till.
9. Finns det någonting som du alltid har önskat dig, men aldrig fått?
Det finns mycket, men en resa till Thailand.
10. Har du varit utomlands? Var har du varit isånafall? 
Japp, vi kryssade till Riga 2009.
11. Vilken färg tycker du mest om?
Lila, vit, rosa och turkos. (Kan ej välja en)



Mina utvalda är:
Jennie, Linnéa, Sandra, Thea

Och här kommer de 11 frågorna som ska besvaras av er: 

1. Finns det något du gjort som du ångrar?
2. Vad ville du bli när du blev stor?
3. Om du skulle få uppfylla en dröm som du har, vad skulle det vara?
4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
5. Vilka 3 föremål skulle du ta med dig till en öde ö?
6. Hur många barn vill du ha?
7. Vad är ditt bästa respektiva sämsta köp?
8. Vad gör du helst en fredagskväll med dina vänner?
9. Vad brukar du äta till frukost?
10. Finns det någon film du kan rekomendera, motivera ditt val.
11. Lägg ut en bild på ditt favorit smycke och förklarar vad det betyder för dig, när du fick/köpte det, pris och i vilken butik?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0