18 Februari, Ny design

DATUM: 2014-02-18 | TID: 23:53:59 | KATEGORI: Bloggdesign & Photoshop | 0 Kommentarer
Nu är jag äntligen klar med min bloggdesign och jag är riktigt nöjd. Vad tycker ni om den?
Jag kan dock bara inte bestämma mig om jag ska ha den profilbilden jag har eller om jag ska byta till någon annan.
Men det tåls att tänka på =) 
 
Jag älskar att pilla med min bloggdesign och ändra, det är mycket roligare att läsa bloggar med fina designer och som uppdaterar den med jämna mellanrum. På nått sätt så ökar en fin design lusten till att läsa bloggen =)
Men nu kommer det dock ta ett tag innan jag kan ändra min igen då mitt ps gått ut så jag måste köpa nytt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0