10 Februari, Måndag

DATUM: 2014-02-10 | TID: 08:53:01 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Helgen har rullat förbi i full fart och vi har bara haft en lugn helg med massa mys och bus.
Igår blev det en dag med popcorn och film <3
Annars har det inte hänt så mycket i helgen, men är vi två tröttmössor i familjen så är det skönt med lugna helger.
Lillan har annars sovit i sin säng själv hela helge, stolt mamma <3

Idag blir det en lugn dag med plugg för min del och lillan är på förskolan.
Men men, nu ska jag lägga mig och vila lite i väntan på att Sjukhuset ska ringa. Även på dagis har dom märkt dom symtom jag räknade upp, så nu ska dom se till att hon får hjälp och att dom tittar och tar det genetiska provet så vi får besked om vad det är!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0