6 Mars, Söndag

DATUM: 2014-04-06 | TID: 11:15:43 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Helgen har rullat på fort och idag är det redan söndag.
Den har varit relativt lugn med diverse aktiviteter till och från.
Idag blir det en lugn dag med gladiatorerna nu på morgonen, städ, dick och tvätt. Sen blir det till att tillbringa em ute i solen som nu är på besök till och från, hoppas på att regnet håller dig borta då jag tänkt ta ut kameran för att fotografera lite.
Ikväll när lillan somnat så blir det till att komplettera tentan som ska in ikväll vid 23 och sen blir det sängen, en ny dag i morgon på min VFU med mina underbara barn.
Finns egentligen inte så mkt att skriva just nu när jag är på VFU, har ju liksom tystnadsplikt och det händer inte så mkt mer än :
 
Lämna barn på förskolan, gå till praktiken, hämta barn på förskolan, hem för att leka ute, kvällsrutiner och sen är det sängen för lillan och egentid för mig.
 
Det är vår vardag det, i alla fall just nu i 4 veckor framåt.
Om näst nästa helg åker vi till skärgården för att mysa med lillans mormor och morfar, då åker även där kameran med.
Fick btw mkt beröm igår att jag är så duktig på att fotografera och att man skulle kunna göra tavlor utav några av de bilder som jag fotograferat. Tanken har faktiskt slagit mig, så måste hitta någon bra sida med billiga tavlor för att framkalla vissa av mina bilder. Har en bild som jag skulle vilja sätta upp i lillans rum.
 
Men nu ska jag sätta fart här hemma, fixa frukost (vi tog oss en lång sovmorgon här hemma idag) och sen börjar gladiatorerna på tv.
Hoppas mina vänner där ute får en fin söndag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder!

Svar: Tack :)
Mariah Johansson

2014-04-06 @ 13:36:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0