29 September, Storhandla

DATUM: 2013-09-29 | TID: 19:53:00 | KATEGORI: Training and my body | 0 Kommentarer
Idag tog jag bussen in till Västervik för att storhandla.
Trodde att det skulle bli jätte dyrt men det blev inte så farligt. 
Har handlat för ca 2500:- och då har ja handlat lite till lillan (Hon har massor som hon kan äta här hemma), mat till mig (lchf) och torrvaror som tvättmedel, disktrasor m.m.
 
Har dock ett problem.
Jag äter inte fisk, jag äter inte allt kött och jag äter inte alla ostar, önska mig lycka till! ;) *asg*
Bara att bli vuxen! ;) höhö
 
 

Ni ser nog vad som är Cornelias del och min del. Men som sagt, hon har massor med pasta, en frys fyll med massa kött, korv, fisk, blodpudding m.m så behövde mest handla till mig idag.
 
Eftersom jag fick påpekningar igår så ska ja förklara.
Lillan får bara risifrutti på lördagar och anledningen till att jag köpte lätt yoghurt är för att det var erbjudande på 2 för 22:- och ska jag vara ärlig så tog jag bara 2 st och såg inte att det var lätt.
Men hon brukar ha flingor, russin och banan i.
Sen är dte varor som inte tillhör lchf och då förstår ni nog att det är till Cornelia och inte till mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0