8 Oktober, Kvälls "Problem"

DATUM: 2013-10-08 | TID: 23:26:20 | KATEGORI: Cornelias framsteg | 0 Kommentarer
Kvällarna nu för tiden börjar bli jobbiga.
Vet inte vad det är med lillan och hennes "komma på saker".
Hon har nu kommit in i en period där hon kommer upp på kvällarna för att hon vill ha pussar, kramar, vill fråga en sak, vill prata och hon vill att ja kommer och sover bredvid henne. (Då har hon fått massa pussar och kramar innan hon somnat samt att ja legat bredvid en stund).
Vad är det för period? Må den snart gå över för den är sjukt jobbig.
Kan inte duscha i fred, kan inte sitta på toan i fred, kan inte gå ut och slänga soppor, kan inte plugga, kan inte se film och ja kan inte göra ett dugg just för att hon kommer upp stup i kvarten! *suck*
Lägger jag mig bredvid henne kan hon inte somna då hon inte får ro i kroppen och ja får springa in med henne ett X antal ggr / kväll.
Oftast kommer detta 3-4 tim efter att hon somnat...... Why?!
 
Ungen ska ju sova...
 
Hon blev jätte ledsen nu när jag sa nej till en sak som hon ville fråga om.
Ja sa "Nej inte nu Cornelia, nu ska du sova, vi får prata i morrn"
Det skulle ja inte ha sagt, jorden gick under. 
Det gör ont i mammahjärtat men det är samtidigt väldigt jobbigt att aldrig få en lugn kväll med egentid eller tid till att plugga.
 
Nu kommer hon igen...... (gick in med henne för 5 min sen)
 
Nu fick jag faktiskt säga till henne med bestämd röst att vi ska sova nu, får väl se när hon kommer upp nästa gång.

Jag är väldigt öppen för tips gällande detta, vad kan jag göra?
 
 
 
Trackback
RSS 2.0