17 Oktober, Älgjakt, eller?

DATUM: 2013-10-17 | TID: 08:04:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Är det verkligen älgjakt nu?
Efter att jag fått reda på vad min bror sköt igår så börjar man ju undra ;) *ler*
Han hade kommit hem med två fasaner till pappa i byte mot att pappa fixade dom själva ;) *haha*
 
 
Jag vet ju en som lär få följa med honom in i jaktbutiken när vi är i Ullared... Undrar vem det kan vara.
Om jag säger såhär, Det är bara jag och min bror som ska åka.
Kan ni gissa nu? ;) 
 
Hahahaha!
 
 
Ja idag då vad händer då?
Det skulle ni gärna vilja veta va? ;) *hahaha* Kan berätta allt fram till ca 20.00 sen så säger ja inte mer ;) *lalala*
Ne man nu ska jag städa undan här hemma, bädda och sen ta mig en lång och skön dusch så man är ren ikväll ;)
Sen blir det till att plugga hela dagen fram till 16 innan jag ska fixa mig lite och hämta lillan, sen åker hon i säng tidigt ikväll ;) *blink blink*
 
Nu blev ni nyfikna va?! *mouhahah*
 
 
 
Nae, ja säger inget....Ja tiger som muren!
I alla fall tills jag själv vet lite mer och själv fått känna efter *pirr*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0