15 Oktober, Tisdag

DATUM: 2013-10-15 | TID: 23:09:00 | KATEGORI: Barnartiklar & Kläder | 0 Kommentarer
Idag innan skolan sprang jag in på Willys för att ja skulle handla nått att dricka men fick med mig lite annats också, men inte till mig som ni säkert förstår när ni ser bilderna.


 
 
Napparna kunde ja inte låta bli, så söta och så coola!
Avlägsnas på egen risk, haha!
Sen som sagt är det ju en del av Nicke Nyfiken filmerna hon inte har och det fanns 2 st på Willys
som jag såg att hon inte hade.
 
Så ikväll har hon myst i soffan med sin mamma framför Nicke Nyfiken innan hon slocknade. 
Och i morgon ville hon se fortsättningen innan förskolan.
Så bara att masa sig upp ;)
 
Men nu ska ja dejta kudden och krama om mitt hjärta <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0