11 Oktober, Beslut fattat

DATUM: 2013-10-11 | TID: 16:59:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Jag fattade beslut efter både råd på fb, från min fina vän Elin, mamma och pappa samt funderat själv.
Bestämde mig för det som majoriteten sa, att få pengarna tillbaka.
Pratade även med mamma och vi sa de, att får jag inte hela summan tillbaka så skulle jag ta den nya vagnen och sälja den på blocket för typ 4000:-, annars ta pengarna för att slippa jobbet med att sälja den nya.
Men jag ringde babyland i Sthlm och dom sa att jag skulle få hela summan och då tar jag pengarna i stället för vagnen. 
2300:- extra i plånboken känns helt okej då det är pengar jag egenligen inte skulle ha haft.
Så nu lägger jag dessa till Ullared och har då en bra och stor summa att handla för, det gör mig absolut inget.
 
Men jag har även kikat på dockhus till lillan och det är 4 st som jag älskar:
 
 
(klickbara bilder)
 
Dom ligger på 1800:- /st och då ingår 14 möbler.
Skulle vara en jäkligt fin och bra julklapp till lillan, men vi får se vad jag hittar i Ullared först.
Tänkte gå igenom hennes leksaker nästa helg och plocka bort det hon inte använder och ev sälja lite utav det eller spara.
 
Funderar även på att kanske köpa alla NickeNyfiken filmerna + alla Hannah Montana filmerna, men som sagt jag väntar tills efter resan till Gekås Ullared så får vi se sen.
Hittade även en fin overall för 1000:- som jag alltid tittat på, men känns så ondligt då barnen sliter så mkt på kläderna nu.
 
 
Men en sak är säker, det är lillan vagn som vi får pengarna tillbax ifrån och då ska pengarna gå till henne också.
Återkommer sen vad det blir för nått, eller ja, jag lär ju visa vad jag handlar i Ullared ändå ^^,
 
 
Satt även och tittade på biljetter upp till sthlm Tors-Sön i dec för att hälsa på min fina vän och farbror.
Men vi får se, resan skulle kosta 1082:- och det är ju pengar som jag egentligen inte skulle ha och jag saknar min finfina vän Elin. Så då skulle man ju kunna ta dessa 2300:- till en helg i Sthlm =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0