10 Oktober, Konsumentverket

DATUM: 2013-10-10 | TID: 17:53:18 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Kommer hem efter skolan och slinker in på aftonbladet. Vad läser jag om där?
Jo vagnen som jag har till Cornelia återkallas av Konsumentverket p.g.a säkerhetsbrist. Den har risk för kvävning, klämskador och fallskador.
Så har nu kontaktat babyland där jag köpte den och dom ska återkomma i morgon med mer info.
Pengarna ska jag fan ha tillbaka och vagnen ska skickas tillbaka, så är dte bara.
 
Vi får se och vänta tills i morgon vad som händer.
 
Detta står nu ialla fall på babyland:
 
OBS! Denna vagn har enligt beslut från Konsumentverket fått saluförbud! Vi på Babyland ber våra kunder som har köpt vagnen hos oss att kontakta oss för vidare instruktioner.
 
Artikeln på Aftonbladet hittar ni [Här]
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0