20 November, Onsdag och snart helg

DATUM: 2013-11-20 | TID: 20:19:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Det händer inte så mkt i vår vardag just nu mer än det som måste göras, så som:
 
- Förskola
- Skola
- Städ
- Tvätta
- Diska
- Busa och mys med lillan
- Dricka kaffe och umgås med finfina vänner
 
Och virse versa
 
Idag har jag under dagen haft Jenny här på Kaffe och även igår, skönt med en paus i allt tentaplugg.
Har tenta på fredag mellan 10-11 och sen har vi hela helgen uppbokad och då har jag absolut inte tid att sitta här, bilder kommer att komma på instagram.
 
Men när vi är åter tillbax på måndag så lovar jag en uppdatering. 
Men nu ska jag diska och fixa här hemma samt hänga tvätt för att sedan sätta mig med dessa miljontals begrepp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0