12 November, Radhus

DATUM: 2013-11-12 | TID: 21:06:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Jag är egentligen emot radhus och skulle aldrig köpa det. Ska man köpa hus så ska man köpa hus, annars kan man lika gärna bo i lägenhet. Men jag hitta et så mysigt och fint radhus i Norrköping på hemnet, ni hittar huset [Här]
 
Entré & Hall
  
 
Kök & Matplats
  
 
Tvättstuga
 
Vardagsrum
 
Badrum
 
Övre plan
 
Sovrum 1
 
Sovrum 2
 
Balkong
 
Sovrum 3
 
Pool
 
Omgivning
 
Bastu
 
Relaxrum
 
Bilderna är från Hemnet och det är Ateljé Carlsbecker som tagit bilderna.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aroundimages.se

Jag tyckte att det var riktigt fint, jag skulle då bli sugen på köpa det :)

Svar: Ja det är riktigt fint och kan tänka mig radhus om det är detta ;) haha*Ja älskar det vita, allt ska va vitt och sen detaljer med färg, i love it!!
Mariah Johansson

2013-11-13 @ 12:43:53
URL: http://aroundimages.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0