28 Maj, Skoltrött!

DATUM: 2013-05-28 | TID: 16:37:00 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Ska bli skönt med sommarlov och jobb i stället för dumma, dryga och jobbiga lärare som dumförklarar sina elever och svär åt dem/deras arbeten.
Nej usch vilken skitdag!

Stannade kvar på skolan och skrev ut ppt som ja ska läsa till tentan och i morgon har jag bokat en sal och ska ha en heldag i skolan med tentaplugg, ska kolla på föreläsningar, anteckna och skriva ut mitt memo på artlistan som jag har suttit med nu och fixat.
Lika bra att sitta i skolan och plugga för hemma blir det inte mkt gjort, blir mer gjort i skolan ;)

Märks att man börjar bli trött och är skoltrött.
Jag försover mig mer (men e inte trött på kvällarna), ofokuserad och opepp på att plugga och känner bara ångest för allt som sker runt om (utom det som rör min dotter som lyser upp min vardag och ger mig kraft att gå klart skolan.)
 
Men bara att räkna ner och hoppas dessa 3 terminer som är kvar går fort = )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0