19 Mars, Tisdag

DATUM: 2013-03-19 | TID: 20:45:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Gud vad veckorna rullar på fort, hallå, skrev jag inte nyss att det var tisdag?! 
WTF?!

Jaja, idag hade jag och Malin ett effektivt grupparbete i skolan och skrev klart ett helt grupparbete som ska redovisas på måndag i skolan. 
Så nu har jag 3 hemmadagar med plugg för examinationsuppgiften som ska in den 31 Mars. Ja har bestämmt mig för att försöka bli klar med den i veckan så man slipper sitta nästa vecka, hur skönt skulle det inte vara med Påsklov? :P 
Hmm drömmer du nu igen Mariah? :P 
Nopp denna gång ska jag fan göra detta, det står PÅSKLOV i mina ögon ;) *haha*
Skulle vara skönt att få ha lillan hemma en hel vecka och bara mysa för hela slanten *peppar peppar*
 
Nu har jag gjort en beställning på en mössa till lillan, en mössa som ingen annan kommer att ha men som dock kostar en del, 180:- + frakt.
Men då får ja den mössan som jag vill ha.
Mer säger ja inte nu utan bild, info och länk till hemsidan kommer sen när mössan är klar och ja har den i min hand ;) 
 
Just de, BTW jag har sjukt ont under mitt öga då jag tappade mobilen i morse när jag skulle ta en extra kudde och glömde att mobilen låg på den kudden. Hm ..... AJ! 
Påtal om glömde, jag skulle göra välling till lillan och hade värmt vattnet och skulle hälla i vällingspulver.
Hmm vad händer inte då?!
Jo jag häller i Ajax rengöring som stod på bänken och skulle just till att skaka...Skakar och...
" Varför blir det inte vitt och tjockt?!? Jo för Mariah hällde i Ajax rengöring i stället för vällingen... PUCKO!*! ! "
Tur man kom på de innan man gav vällingen, (eller kan man kalla de välling?) till lillan, bara att börja om..*hurmf*
 
Jaja, nån gång ska man väl få skylla på trötthet? :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0