12 Mars, Lider mot sitt slut

DATUM: 2013-03-12 | TID: 17:26:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja nu har snart tisdagen nått sitt slut och i morgon är det Onsdag, snart är jag barnledig i 4 dagar och får sova i lugn och ro =) Det kan behövas nu känner jag, helt trött och slut i huvudet.
Lillan åker till Mormor och Morfar på torsdag och kommer hem på söndag.
På söndag blir det även kalas för lillan då hon fyllde år förra måndagen, men vi kunde då inte fira henne med släkten så blir nu på söndag i stället.
Så alla bilder från hennes 3 årsdag är försenade och alla bilder kommer upp på söndagkväll.
Så vad ska jag göra i helgen? Ja ni, absolut ingenting! *haha*
Sova, sova och åter sova, nerå men ska se filmer, leka med PS, spela tv-spel och bara va, ligga på soffan och njuta av lugnet samt ladda batterierna.
 
Idag som sagt var det dags för intervjun, det gick skapligt men kunde gått bättre känner ja, men det får bli som det blir. Bytte även tröjorna till en stl större och dom satt som en smäck så nu kan hon ha leggings till.
Nu är även allt till tårtan klart och ojoj inte billigt med kitkat, 78:- för att få ihop tillräckligt med kitkat så det täcker tårtan, men vad gör man inte för sin snutta <3
 
Idag när vi kom hem så hade även lillan fått ett paket på posten.
Ännu ett presentkort på H&M på 200:- från Simon och Pia, tack!
Så nu kan vi shoppa mer kläder, och vem vet vad lillan får på söndag, kanske kan shoppa ännu mer kläder ;) 
Jag verkligen älskar att handla kläder till cornelia.
Så nu har jag lovat henne att nästa helg blir det en heldag i V-vik med shopping och Mc´donaldsmys, hon blev jätteglad när jag lovade henne det =) 
 
Ne nu ska jag dammsuga och mysa ner mig i soffan med lillan, snart åker hon ju ifrån mig så nu måste jag pussa på henne extra mkt innan torsdag =)  
 
 
 Sen ett stort grattis till våran vän som födde sin andra son idag, hemma i köket =) Grattis till sötnosen !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0