6 Juni, Tisdag & Onsdag

DATUM: 2013-06-06 | TID: 22:11:15 | KATEGORI: Cornelia bilder | 0 Kommentarer
   Nu är det verkligen sommar i luften, gud vad fint väder vi haft !
 
I Tisdags hade vi redovisning i skolan och jag kan bara säga en sak: Jag avskyr den läraren vi hade! *Blä!*
Vi slutade vid 12 och så blev att åka hem tidigt och lillan fick också komma hem tidigt och då njöt vi av de fina vädret ute!
Massa bus och blås med bubblor, och solen höll oss sällskap hela em/kvällen.
 
  
 
Igår, onsdag hade jag hemmastudier. Lämnade lillan på förskolan sen åkte jag till VC då jag upptäckt en knöl på ryggraden samt att min hals krånglar igen.
Men tydligen var det inget med ryggraden och jag har fått ett virus som inte verkar vilja ge upp. Jag har nu börjat hosta upp gröngult slem och hostar ibland så ja kräks *fyfan!*
Dom tog prover så nu får vi se om dom säger nått annat än virus.
Sen blev det plugg till viss del när jag kom hem, dock efter min tupplur då ja somnade ;) *opsi*
Sen när ja fick hem lillan blev det mys ute igen!
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0