29 Juni, Min älskade tös !

DATUM: 2013-06-29 | TID: 16:37:21 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
 
Mamma saknar sin älskade lilla tjej massor, men i morgon kväll kommer hon hem till mamma igen <3
Har jobbat nu, e helt slut !
Jobbade 6.45-15.45 igår och försov mig till jobbet i morse men tur att jag har 1min till de & idag har ja jobbat
6.45-15.45. 
Nu blir det att dammsuga, mysa ner sig i soffan me film och The sims 3, ikväll blir de godismys med sommarkrysset. När ja e barnledig gör ja absolut ingenting här hemma, tvättkorgen e överfull, obäddade sängar och allt bara ligger, men sån e ja, ja njuter när ja e ledig ! ;)
Påtal om Godis, vi fick för oss att ta blodsockret på jobbet igår då man inbillar sig massa.
Men skönt var väl de, mitt blodsocker låg på 4,7 *pustar ut*
Ne nu ska ja ta fingrarna ur rumpan. Tjohej leverpastej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0