16 Juni, Söndag!

DATUM: 2013-06-16 | TID: 00:46:06 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ligger i lillans säng, vi har numera bytt plats tror ja ;) Jaja hennes säng är skönare så det stör inte mig ^^,

Har nu bokat klipptid, så på onsdag ryker ca 1 dm av mitt hår samt att jag blir med lugg ;)
En kompis sa att ja skulle snagga ena sidan av skallen, men nej nej usch inte mitt långa hår, haha! Jag ska sen på kvällen färga håret rött och hoppas på bra resultat. ska även färga ögonbrynen.

Ligger för övrigt och tycker synd om mig själv, sprang in med armbågen i hörnet på dörrkarmen och fy satan i gatan och i grytan vad det gjorde och gör ont! Spänner och pulserar med värk just nu.

Nej nu blir det till att sova men först vill jag skicka tankar till Frida Wallberg och hennes familj och hoppas dom är starka.
Satt btw och tittade på Aftonbladet och kände igen henne, kunde dock inte placera ansiktet.
Men till slut när grannen sa att hon från början är hemmahörande i Åtvidaberg. Jag har alltså gått i parallell klass med Fridas lillasyster och dom är sjukt lika därav att jag kände igen Fridas ansikte.

sweetdreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0