24 Juni, Blogglista

DATUM: 2013-06-24 | TID: 18:34:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
Du
 
Namn: Mariah
Ålder: 24
Bor: Västervik
Barn: En dotter på 3
Arbete: Studerar på högskola, förskollärarprogrammet men just nu vikarie på ett Äldreboende.
Utbildning: Student 09 - Hagagymnasiet 
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Rött
Längd: 172
Mobil: Samsung Galexy Note II
Körkort: Nopp
 
Nämn någon i sin familj / släkt
 
Barn: Cornelia
Mamma: Maud
Pappa: Mikael
Bror: Mattias
Farbror: Christian
Mormor: Inger
Morfar: Rune *Vila i frid*
Moster: Eva..
Kusin: Cecilia, Wilma..
Farmor: Christina *Vila i frid*
 
Antingen eller
 
Coca Cola / Pepsi: Coca cola
Saft / Juice: Juice
Natt / morgon: Natt
Svart / Vitt: Vitt
Iphone / Samsung: Samsung
Villa / Radhus: Villa
Saab / Audi: Audi
Pizza / Hamburgare: Pizza
Fisk / Kött: Kött
Pasta / Sallad: Båda
Tv-Spel / kort: Kort
Buss / Tåg: Buss
Långt/kort hår: Långt
Ipad/Dator: Dator
 
Det senaste
 
Senaste gången du kysste någon: Augusti 2012.
Senaste gången du kramade någon: Cornelia när jag hämtade henne.
Senaste gången du pratade i telefonen: För ca 3 timmar sen med Elin.
Senaste gången du var otrogen: Har aldrig varit otrogen ^^,
Senaste gången du hade sex: Det kan jag ju inte nämna här, eller? Samma som ovan i så fall.
Senaste personen du sov med: Min dotter om det räknas?
Vad står det i ditt senaste sms: Har tagit bort alla utom de sparade men de delar jag ej med mig av här.
Vart hade du senast sex: Men vafan vilka frågor, vem kommer på dessa? Men okej, i en bil/ute.
När åt du senast: För ca 5 timmar sen.
Vad vart det senaste du gjorde: Diskade nyss.
Det senaste programmet du såg: Wallander.
Det senaste du handlade: Bröd.
Senaste personen du pratade med i telefonen: Elin.
När skrattade du senast: När jag pratade med Elin *haha skadeglädje* haha
 
Mina favorier
 
Favorit mat: Tacos eller Grillat.
Favorit färg: Lila, rosa, svart, vit och brun.
Favorit märke på kläder: Oj, bara dom e sköna :P
Favorit märke på parfym: Lacoste.
Favorit märke på telefon: Just nu kan ja inte välja :P
Favorit resemål: Riga & Sälen.
Favorit film: Johan Falk, Joel Kinnaman !!! *Dregel!*
Favorit program på tv: Oj det är många.
Favorit person: Min dotter helt klart om jag måste välja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0