14 Juni, Sommarjobb

DATUM: 2013-06-14 | TID: 13:33:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, i sommar nu så jobbar jag ju.
Det som jag var osäker på först var om jag skulle få ihop de me tiderna och förskolan, men jag har tur som har en familj som ställer upp för sitt barnbarn och barn.
Jag kommer i sommar att jobba kvällar och helger till en viss del och dom dagarna kommer min familj att ta lillan samt nån kväll kommer ett par vänner att ta henne medans jag jobbar sent.
Och det är skönt för jag fick inte så mkt kvällar och helger som jag trodde utan totalt jobbar jag 3 helger och 5 kvällar, varav de flesta kvällarna ligger i anknytning till helgerna som jag jobbar.
De passen jag fasar för dock är de passen som jag arbetar 7-21, jag kommer nog veta vad jag heter och känna att jag lever :P
 
Det som knölade var helgen efter midsommar men jag har en underbar bror och lillan en mormor som kommer ner och leker med snuttan medans jag jobbar och då vet jag också att lillan har det bra,  jag vet nu också vart jag kommer att vända mig när jag behöver hjälp och inte och vet vilka som ställer upp och finns där, lillan och jag är evigt tacksamma och vi älskar vår fina familj och vänner <3
 
Den 16 Juli till den 22 Juli kommer mamma och pappa att ha lillan då dom tar med sig henne till Ullared, ja kunde dock inte följa med och sen jobbar jag den helgen så dom har henne kvar tills måndagen då jag jobbar 7-21 på söndagen. Det ska då även bli skönt med lite barnledigt, blir att göra ingenting då kan jag lova.
 
Så nu i sommar vet jag vad jag gör, jobbar nu på måndag och på tisdag har vi kurs i lyftteknik sen har jag sem i 4 dagar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0