31 Juli, När Mariah storhandlar

DATUM: 2013-07-31 | TID: 10:49:00 | KATEGORI: Hemma hos oss | 0 Kommentarer
Såhär ser det ut när jag storhandlar 1 gång i månaden, ibland är det mer och ibland mindre.
Denna gång (17 Juni) köpte jag ej blöjor, välling, toabal och saker från Dollar store då vi har de hemma redan.
Men tänkte att de kan va kul för er att se hur det ser ut när jag storhandlar mat för 1 mån.
Vissa saker räcker längre än 1 mån, men då slipper man handla det månaden efter.
Gäller att vara Ekonomisk!
 
 
 
En nyhet från Bravo som är förjävla go!
 


(Klickbara bilder)
 
Och när jag öppnade äggförpackningen fick ja mig en syn:
 
 
Dom borde tänka på hur man packar en äggkartong, detta var ju inte snällt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0