13 Juli, Tråklördag !

DATUM: 2013-07-13 | TID: 22:09:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Denna lördag har varit en pissdag !
Fint väder men har verkligen haft sjukt tråkigt!
Har inte vetat vad vi skulle hitta på och inte heller orkat göra nått då ja e sjukt trött just nu.
Så vi har varit ute en stund sen varit inne och myst, sovit middag och lillan har lekt medans ja bara legat i soffan.
Ville åka till ALV men de e ju så förbaskat dyrt så får ev bli i Aug i stället annars får de vänta till Nästa sommar.
 
I morgon blir det lite städ här hemma, kolla frysen och kylen me mat, tvätta och dammsuga.
Sen blir det att packa lite smått eftersom lillan åker på Onsdag och
är borta i lite mindre än 1 vecka med mormor och morfar.
Jag vill också till Ullared, Men det får vänta till hösten för min del som de ser ut nu då pengarna inte finns för tillfället.
 
Påtal om pengar, ja såg vad ja skulle få i lön i onsdagskväll och blev helt paff!
Jag har bara jobbat 66 timmar i Juni med 1 helg och 2 kvällar.
Jag hade räknat med att få ca 4800-5000:- och va beredd på en tajt månad ekonomiskt.
Men när jag ser kontot att jag ska få över 7000:- så bokstavligt talat gapar jag och ringer lönekontoret och säger att jag fått för mycket. *haha* Dom bara skrattar och säger: Nej det stämmer så du kan vara lugn. *YES!*
Så nu känns det även skönt med ekonomin denna månad och jag har ca 2500-3000:- mer än vad jag räknade med till mat och diverse nödvändiga saker.
Och nu ska de bli kul att se lönen för Juli månad då jag jobbar 122 timmar med en helg på 13 timmar på lördagen och 8,5 timmar på söndagen ;) *längtar till 15 aug*
Och eftersom jag fick så bra lön har jag klickat hem body mist från Victoria Secret, 250 ml för 119:-
 
 
Och nu när vi ändå är inne på jobb, jag ska fylla i att jag vill jobba extra i höst. Sitter alltid bra med lite extra pengar som student och jobba en helg är väldigt bra pengar och sen så sa jag att jag ville komma tillbaka nästa sommar och som de ser ut så får jag ev göra de =)
Så länge det går bra, det känns bra för både mig och dom skulle det inte vara några större problem.
Jag sa även att jag trivs kanon bra på jobbet med både kollegor och brukare och då sa chefen att det faktiskt syns på mig att jag trivs, det var kul att höra!
Och ja kan säga, vi är flera som slåss om extrapassen, $ lyser de i våra ögon ;) *hahaha*
 

Just de, det är fotbollshelvete på tv,n, Alla håller nog på Sverige, men jag håller på bollen ;)
Hade det inte varit för bollen så hade ju Sverige aldrig haft chansen till att ta ledningen, ja menar, utan boll kan man liksom inte spela fotboll ;) *asg*
 
Men hoppas ni får en fin lördagskväll för det ska ja ha. Lillan sover och ja ska mysa.
Btw, lillan är sjukt mysig just nu, kramas, pussas, klappar, gosar, myser och säger "Jag älskar dig" näst intill hela tiden, mammas finaste och älskade lilla flicka <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0