11 Januari, Fredag och långhelg

DATUM: 2013-01-11 | TID: 22:18:48 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Såg att jag skrev fel i förra inlägget om folk nu ska påpeka de! *host*
Helgen pågår alltså fre-mån och oj vad jag ska njuta för sen är det hemtenta som gäller, huah!
Idag fick ju lillan följa med till skolan, hej feber välkommen till oss IGEN, börja vänja mig med feber här hemma.
Men lillan led inte av febern och höll vår grupp igång och tant Ebba fick se Hannah montana och Ronja ;) *haha*
Man går ju rätt program för att ta med barn till lektionerna ibland ;)
 
 
 
(Bilderna är klickbara, By Ebba)
 
Haha som sagt, Ebba var sysselsatt ;)
 
Lärarförbundet var även på plats på Campus idag då en annan årskull tog examen men vi fick oss en del bra att ha saker i alla fall som:
- En väska till.
- Ett USB minne.
- Mugg.
- Och en disktrasa.
 
 
 
(Bilderna är klickbara)
 
 
Ne nu ska jag se på Hamilton II samt tänka ut de sista på en design som jag pillar med till en tjej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0