24 Februari, Kommentarer som värmer!

DATUM: 2013-02-24 | TID: 21:09:13 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Jag fick en liten chock när ja loggade in nu, men på ett positivt sätt såklart.
Jag hade fått en kommentar på detta inlägg, för att komma dit klicka [Här
 
Fick alltså en kommentar från Min morfars syster Gun och hennes man Rolf.
 
Kommentaren:
hej på dig hoppas du vet vem vi är fick av en slump se dig via datorn det var en trevlig sida du har hoppas det går bra för även i fortsättningen många hälsningar från gun -rolf
 
Mitt svar:
Oh men hej på er! Vad glad jag blev =)Man får tacka så jätte mycket. Vad kul att ni kommenterade.
Är allt bra med er?
Jättekul att ni hittade hit!

Många varma hälsningar från Mig och lillan.
 
 
Gun och Rolf är föresten Magnus Kreppers föräldrar så nu vet ni de också.
Och på tal om Morfar, saknar honom så sjukt mkt och har köpt ett gravljus som vi ska tända i morrn på vår balkong. Önskar att han kunde varit med oss och fått uppleva lillans alla bus och leka med henne som bara han kan.
Morfar, Gammelmorfar, Rune, vi älskar och saknar dej! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0