14 Februari, Alla ♥ Dag

DATUM: 2013-02-14 | TID: 20:44:56 | KATEGORI: Kärlek | 0 Kommentarer
   

   
 
(Bilderna är klickbara)
 

" Till mammas lilla Prinsessa.
Mamma älskar dig mer än något annat.
Jag kommer alltid att finnas vid din sida ! !
Puss & Kram på alla <3 dag
I Love you ! "

 

 

Nalle: Åhlens, 300:-
Kort: Willys, 5:-

 

Ja, jag lägger pengar på mitt barn, skämmer bort henne med kärlek och allt hon är värd för hon förtjänar de!
Mitt barn är värd det bäst och är värd allt hon kan få.
Jag gör allt för mitt barn och kommer alltid att göra, mitt barn kommer alltid att komma i första hand (även framtida barn) även före förhållanden och den man är tillsammans med.
Ens barn går före allt och lillan är värd all kärlek hon kan få.
Mamma kommer alltid att finnas vid din sida, dag som natt, genom eld och vatten.

 

Mamma älskar dig och min kärlek till dig är oändlig !

 
 
 
Bilderna är tagna av mig och är skyddade av copyrightlagen, De får inte under några omständigheter kopieras!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0