25 December, Julklappar

DATUM: 2013-12-25 | TID: 22:57:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Cornelias Julklappar

Från Mig ( Mamma)

 
- Målarbok + Pennor
- Pyjamas med Hello Kitty
- 4 Par trosor
- Bamse set
- Pyjamas med Mimmi
- Stumpor & Trosor med Mimmi
- Mimmi set
- Pussel & Lego
- Dockkläder till Skrållan (Klänning & Morgonrock)
- Docka (Skrållan)
- Mimmi klänning
 
Från Mormor & Morfar
 
 
- Tunika med text
- Tofflor
- Filt med mimmi & handdoka
- Ponnys
- Dockkläder till Skrållan ( Overall & Set)
- Bädset med mimmi
- 200:- på sparkontot
 
Från Mattias
 
 
- Lego
- Käpphäst
 
Från Gammelmormor
 
 
- 2 Mjukisdressar
- 2 par leggings
 
Mina julklappar
 
 
- Electrolux mikrovågsugn (Från Mamma, Pappa och Mormor)
- Lampfot, Lampskärm (Från bror)
- Snabba cash III (Från bror)
- Glasburkar (Från bror, paketspelet)
- Ljuslyckta (Från Mormor, paketspelet)
 
Mamma & Pappas julklappar
 

- Brandsläckare, stor & liten (Från Mig, Cornelia & Mattias)
- Vakuumförpackare (Från Mig, Cornelia & Mattias)
- Vinställ (Från Mig & Cornelia)
- Vinflaska (Från Mig & Cornelia)
- Objektivmugg (Från Mig & Cornelia)
- Julgranskulor (Från Mattias)
- Ficklampa (Från Mattias)
- Kort på Cornelia (FrånCornelia)
- Klocka (Från dom själva)
- Sängkläder (Från dom själva)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0