17 December, 15 Hp klarade

DATUM: 2013-12-17 | TID: 23:32:00 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Ni vet att ja nämnde igår att jag satt och skrev en komplettering på en omtenta som jag fick i förra kursen.
Kompletteringen var inte stor, jag skulle bara lägga till lite mer text i den sista delen och det gjorde jag som sagt igår kväll/i natt.
Jag fick idag ett mejl från min lärare som meddelar att kompletteringen blev godkänd, WOHO!
Jag har nu klarat yttliggare 15hp och kan lägga förra kursen bakom mig!
Nu fokuserar jag på att bli klar med examinationsredovisningen tills i morgon så jag sedan kan dejta kudden.
 
 
 

 
 
Jag gör något åt mitt liv, vad gör du?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0