16 December, Måndag/Tisdag

DATUM: 2013-12-16 | TID: 23:32:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Vill först börja med att säga Grattis till Världens bästa Pappa/Morfar som som fyller 48 år idag.

Idag har jag tillbringat hela dagen i skolan och i morgon blir det samma visa (8-16).
I morgon hoppas jag på, eller jag ska bli klar för på onsdag har vi muntlig examinationsredovisning på 5 minuter.
Dock en svår och luddig uppgift som alltid, men bara att köra på det som man tror att det ska handla om och hoppas på att det är "rätt".
Men som Ida i klassen sa, att dom kan ju inte komma och säga nått om dom inte ger oss tillräckligt med information.
 
Ikväll somnade jag när jag nattade lillan, har börjat lägga mig bredvid henne då hon är i en period nu där hon vill ha mkt närhet och kärlek, samt trygghet så då är det för mig en självklarhet att ja ger henne det hon ber om samt det hon behöver + mkt mkt mer.
Vi båda somnade vi 19 och sen vaknade jag vid 20, trött? Naaerå, inte alls!
 
Har nu ikväll suttit och kompletterat det lilla på den sista hemtentan i förra kursen och skickat in den, nu har jag bara 3 uppgifter kvar att göra, hoppas på att 2 av dom blir klara på onsdag eller torsdag så man kan ha en ledig dag på fredag för att städa och packa, på söndag far vi iväg till landet för att tillbringa vår jul/nyår där, blir nog kvar i 1,5 vecka. 
 
 
Btw, är jävligt sur! *
I torsdags när jag storhandlade med mamma så svängde vi in för att köpa vinterskor till mig.
Skorna jag blev förälskad i fanns inte i min stl så dom beställdes från deras lager, idag kom dom.
WOHO tänkte jag!
Men när jag testade som så spelade det ju ingen roll vilken stl jag tog, dom var ju trånga ändå!
*gråter!*
Vad ska jag nu ha för skor? :'(
Jag hatar mina fötter, jag hatar skor, jag hatar beslut!
Jaha, bara leta nya vinter skor, hmmm! *morr*
 
 
 
Helt jävla underbara och sjukt snygga!
500:- 
 
 
Ne, nu ska jag snosa min sessa i nacken och bara mysa, gonatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0