10 December, Julklappar

DATUM: 2013-12-10 | TID: 23:51:56 | KATEGORI: Det kallas livet | 2 Kommentarer
Julklapparna är nu klara och inslagna, jag ska inte köpa mer....Eller?
Jo, en sak till. Lillan hittade en sak som hon sa att hon önskade sig.
Så mamma Mariah ska skämma bort henne med en allra sista julklapp.
Hon får mkt klappar i år, men dom är egentligen inte speciellt dyra / st.
Den dyraste ligger på 249 kr och i år är det inte hon som får den dyraste julklappen, utan det är hennes mormor och morfar.

Men men nu ska ja sova så jag orkar morgondagen.




Kommentarer
Postat av: Du vet vem! ;)

O vad får jag för dyr julklapp då?
Din snåla j'''l! ;)

2013-12-11 @ 15:49:31
Postat av: Du vet vem! ;)

vad får jag för dyr julklapp då??????
Din snåla j'''l!! ;)

Svar: Hahaha du får ju ett kort på lillan ;)
Mariah Johansson

2013-12-11 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0