23 Augusti, Semester: Dag 6

DATUM: 2013-08-23 | TID: 23:02:21 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Idag fick vi ett snabbt besök av pappa på morgonen för att få lite hjälp med diverse sysslor. 
Innan han åkte till jobbet började vi spela nått bollspel, vet ej vad det heter. Men man skjuter upp en liten boll o luften sen ska du fånga den och det är sjukt svårt.
Pappa fick 9 och ja fick bara 2,3 eller 4 men sen mot slutet fick jag 12.. HA!
Sen under dagen har vi bara njutit av solen och den varma dag som varit.
Lillan tog en tur på sin cykel samt lekt och badat i sin pool idag igen.
Idag hoppade vi att bada i sjöndå jag har den roliga veckan, inte så skoj att gå i bikini när man har de precis.
Jag har även lekt med i kameran idag med och fångat dagen i bilder.
Dagens middag blev: Grillar kyckling, potatiskroketter och tzatziki.
Som jag sagt innan, vi njuter av våra lediga dagar och gör inte allt för mycket. Vi gör det vi känner för och lillan får leka så mkt hon bara kan och vill, jag vill liksom inte bryta hennes lek när hon leker så bra.
 
Men här kommer det lite bilder från dagen:
 
 
 
Är det semetser ska man ju få njuta av god dricka och grillat. Men ja kan säga de, ja dricker max 1-2 cider när jag har lillan, om ens de.
Sällan ja dricker upp de ja köpt, men smirnoff ice är så sjuktgod så den brukar gå ner ^^,
 
Medans vi grillade så spelade lillan lite kubb för sig själv, vi fick dock inte vara med ;) *snällt?*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0