22 April, Drömvinsten !

DATUM: 2013-04-22 | TID: 12:03:06 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja som ni säkert läst eller hört så är det någon hemma i Norrköping som vunnit 237 miljoner.
Kunde det inte fått varit jag? ;) *haha*
Då hade vi sagt Bye Bye Sweden för ett par månader och åkt till L.A och bara slappat på stranden, shoppat loss och njutit vill jag lova, sen hade jag verkligen tagit körkort och köpt oss denna bil som jag vill ha! : 
 
 
 
 
(Klickbara bilder) 
 
8 saker som jag skulle göra om jag vann 237 miljoner.
 
- Åkt till L.A med familjen i ett par månader och solat samt shoppat loss.
- Tagit körkort & köpt Audi A3 sportback.
- Köpt en lägenhet i Norrköping & skaffat Nanny så jag sedan kan pendla ner hit för att avsluta mina studier i stället för att bo här *längtar hem*
- Sålt ALLA möbler vi äger och köpt allt nytt.
- Köpt nytt hemmabiosystem och en ny tv: 102" plasma tv.
- Köpt mitt älskade objektiv för 7000:- som ja vill ha.
- Satt in 2 miljoner på lillans sparkonto för hennes framtida boende och körkort.
- Sen skulle jag spara resten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0