10 April, Onsdag !

DATUM: 2013-04-10 | TID: 10:36:41 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, inte mkt uppdateringar här inte, men lovar att det ska bli bättre nu... Igen.
Men har mkt just nu och långa dagar, men ska göra mitt bästa.
 
Vi här hemma väntar med spänning på lillans vagn och hoppas den kommer i morgon vilket jag tror om man kikar på informationen som finns på kollinummret.

Idag är lillan iväg på sin första teater och ja sitter här, väntar på att kl ska springa iväg och bli 12 då jag och Maria ska iväg till lillans förskola och intervjua en förskollärare och observera en aktivitetet. 
Sen blir det till att arbeta me de i em och hela dagen i morgon då vi hoppas på att bli klara i morgon med den största delen i alla fall, får se hur det blir med Power pointen då jag inte har de programmet på min dator, får se om Maria har de. Erbjöd mig annars att sitta med Power pointen på fredag när dom har föreläsning då det kan vara skönt att slippa åka till skolan idag och i morrn då jag även ska på samtal i morgon em, så slipper vi stressa.
 
Men ne, ja återkommer ikväll när ja kan sitta i lugn och ro med en uppdatering och sen måste ja komma igång med månadens bild igen som ja totalt glömt bort.
 
Hoppas de flesta av er får en fin dag så hörs vi.
Avslutar med en bild på älsklingen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0