Tisdag

DATUM: 2012-09-04 | TID: 16:39:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Skola idag igen, föreläsning och föreläsning, och åter föreläsning.
Var lite segt att sitta idag då dom inte lagt ut ppt´n innan föreläsningen så man kan anteckna på den under föreläsningen, får hoppas att dom lär sig till nästa gång.
 
Idag är en sån dag där allt är jobbigt och man vill bara sova bort den, men snart får ja dejta kudden *haha*
Har i alla fall fått hem mitt hjärta nu, men jag ska nu dammsuga och diska så det inte ser ut som en svinstia här hemma. Hatar när det ser förjävligt ut hemma, "ordning och reda, pengar på fredag" *asg*
 
Ikväll blir det lite filmmys med hjärtat sen när hon somnat blir det att titta på när folk gör bort sig på kontaktannonsen, sen blir det att fixa inför morgondagens fältstudie.
Så det är min kväll, när man är student samt mamma så har man inget liv ;)
 
 
 
*Ha Ha Ha Ha, jag skrattar åter igen!*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0