Mysdag för oss

DATUM: 2012-09-15 | TID: 16:19:00 | KATEGORI: Barnartiklar & Kläder | 1 Kommentarer
 Idag har vi haft en mysdag inne i V-vik med Shopping och mat.
Vi for här ifrån vid ca 08.40 i morse och kom hem nu vid 15.
Shoppade lite nytt till lägenheten och även lite höst/vinterkläder till lillan.


     
   
 
(Bilderna är klickbara)
 
Krukor: Dollar Store 20:- / 10:- / st
Växter: Dollar Store 20:- / st
Cool as me mössa: Kapphal 49:-
2 Pack mössa och halsduk: Maxi Ica 19:- / 10:-
Hjärtanstenar med text: Dollar Store 10:- / st
Sand att dekorera med: Dollar Store 10:-
Myspläd: Maxi Ica 79:-
 

Kommentarer
Postat av: foxxa

Hej Maria!

Hur är de med dig? Hur gör du vissa inlägg lösenordskyddade?

Häls

Louise

Svar: Hej.Jag har en privat blogg som jag länkar till min vanliga blogg. Ex om du ska länka en helt vanlig länk, så gör du fast med ett inlägg från den privata bloggen som du har lösen på. Svårt att förklara, googla så kan du få en bättre beskrivning =)

Men annars med mig är det toppen =) Allt bra me dej?

Mariah Johansson

2012-09-15 @ 16:29:29
URL: http://foxxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0